tredje maj

Publicerad 2013-05-03 20:41:00 i


Lilla farbrorn ..

När blev det maj egentligen? Jag har missat hela våren känns det som, haha. Längtar hem! Speciellt till Alvin! Längtar ihjäl mig ju. Men lille Vilmer har fortfarande inte vänt uppåt med vikten, idag vägde han 1990 gram. Solar gör han med och måste kunna hålla värmen av sig självt! Sen kan vi kanske åka hem, Hoppas på framsteg! Han mår iallafall bara bra! 

Imorgon åker Patrik hem igen .. Ååh, det är så bökigt att vara ensam. Man får ingen mat här på avdelningen och jag kan ju inte gå speciellt långt. Han äter var tredje timme, efter det ska jag pumpa och sedan har jag en timme över att göra annat på (typ gå på toa, duscha och sånt) behöver jag säga att jag inte sover så många timmar per dygn?? Mysa kan vi inte heller göra speciellt mycket nu eftersom han måste sola. 

Men han är så go! Lik storebror men ändå inte. Snart hoppas jag att vi får vara tillsammans hela familjen och bara mysa 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-05-04 08:46:28

Postat av: Cicci

Publicerad 2013-05-04 22:16:08

Lillebror behöver lära sig äta lite mer, jag har svart bälte i hur man äter och frodas... Kanske kan titta förbi och lära honom ett och annat??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela