Trollstigen.

Publicerad 2013-06-29 11:48:00 i

Söndagens motion .. eller måndagens, eller jag vet fan inte vilken dag det var. Shit vad dagvilsen jag är. I slutet på förra veckan eller början på denna iallafall så åkte vi till Lesjöfors och trollstigen. Det var kul tyckte vi! Speciellt Alvin. Vilmer åkte med inlindad på min mage och Alvin satt en hel del på Patriks axlar, den är lång stigen (3,5 km) men han gick på rätt bra ändå med tanke på terrängen, energipaketet. Vi hade grym tur, PRECIS när vi kom tillbaka så började det vräka ner regn.

Jag är grymt imponerad av människan som fixat till allt det där =)


 

Kommentarer

Postat av: Pilli

Publicerad 2013-06-30 20:44:56

Ja, visst är det imponerande att nån lagt sin tid och energi på detta helt gratis! Perfekt ställe att åka till någon gång om året! Det var jag som vinkade åt er i bilen när ni satt på Fridas trapp om du inte såg det :)

Svar: Verkligen! Jodå, jag såg att de var du! :)
ciss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela