Status.

Publicerad 2013-07-15 10:58:41 i

Istället för att göra allt det där nödvändiga jag planerat att göra när blivande treåringen gjort Stockholm osäkert så sitter jag här på arslet i soffan med kaffe den dagen han kommer hem, efter att ha sovit alldeles för länge och inte fått speciellt mer gjort än vanligt. Men man behöver ta det lugnt ibland också va? ;) Iallafall .. Nu saknar jag honom och nu kan han komma hem och stöka ner igen tycker jag. Även om han kommer ha svårt att slita sig från farmor och säga att han inte vill komma hem så går väl det över med, jag tror inte att det är så tokigt här när han känner efter, hehe. 
Vilmer har hunnit bli 11 veckor och gick från 2890 gram till 3705 gram på nästan 3 veckor. Nog för att jag tyckte han blivit lite rundare men jag hade aldrig gissat på drygt 800 gram. Både jag och Patrik var ute och cyklade med våra gissningar. Har redan svårt att föreställa mig den där lilla fågelungen vi hade med oss hem när jag tittar tillbaka på kort .. 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-07-15 15:40:11

Man får ta det lugnt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela