Dags att damma av bloggen!

Publicerad 2014-01-02 23:30:00 i

Jag dammar av bloggen med ett inlägg med foton från 2013. Ber om ursäkt ifall vissa foton är återkommande eller om kollagen är sneda och vinda, och texten konstigt skriven, men alltså, jag har suttit alldeles för länge med detta, haha.
______

Det nya året började med att vi berättade att jag var gravid, jag jobbade tills forstervattnet började sippra ( i vecka 26) +en vecka till, 7 Mars flyttade jag in på BB USÖ, över påsk fick jag spendera några nätter hos Elin & Paresh om jag kom tillbaka varje dag för ctg och lite drygt en vecka senare kunde jag åka HEM på permission (dock med kontroller på USÖ varannan dag). Jag fick sedan åka tillbaka igen den 26 april på riktigt, för då var det dags! (34+5) först i slutet på April fick jag flytta in i ett rum på på avdelning 35, där jag kunde ha Vilmer hos mig, där fick vi bo i lite drygt 3 veckor innan vi fick åka hem på permisson och komma tillbaka på täta kontroller. April och Maj var två riktigt intensiva månader, underbara på sitt sätt också såklart. De innehöll både oro och lycka. Riktiga känslostormar. Mycket amning, pumpning och matning (vilket kändes som det var det enda man gjorde dygnet runt och det ledde till extremt lite sömn. Mycket påfrestande) och vi körde fram och tillbaka till USÖ ungefär var tredje dag i ett par veckor.


Väl hemma njöt vi av det fina vädret, umgicks med vänner, fina mammor, gjorde utflykter (trollstigen och flygmässa), åkte på minisemester till kolmården, födelsedagskalas i Lidköping, möhippa och firade Alvin som fyllde 3 år i Augusti.
 
Hösten var fylld med bröllop, mysiga middagar på Loka, kompismys, Weekend i Göteborg (Conventum & Liseberg) och babyshower för fin vän.

November och December har varit lugna, snön lyser med sin frånvaro så vi försöker roa oss utan. Åka och bada, leka i lekparken mm. Alvin har varit med på sin livs första gymnastikuppvisning och då slog jag till med mitt livs första ryggskott, fyfan. Det gick över till jul som tur var för iår firade vi jul hos oss.Jättemysigt!! Men rätt skönt nu såhär i efterhand att det är över ;) På nyårsafton gjorde vi ingenting alls. Hade vi inte tittat på fyverkerierna vid 12-slaget så hade det nästan kunnat varit vilken tisdag som helst.
Glömde visst ..

Nu får det vara bra, Godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2014-01-02 23:52:33

ÄNTLIGEN 😊 heja dig!
Fina bilder!

Postat av: Carro

Publicerad 2014-01-03 10:07:08

Äntligen ett inlägg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela