VIKTIGA KARTOR

Publicerad 2014-02-22 10:30:00 i

Jag är inte speciellt duktig på att leka, eller .. Fantasin flödar inte om man säger så. Men jag älskar böcker, jag skulle kunna köpa huuur många som helst. Viktiga kartor är en favorit (massa kul fakta även för en vuxen), Alvin gillar den också men det kanske är lite för mycket fakta för honom men den är lätt att anpassa så att den passar en 3 åring också. Han är ju så himla nyfiken och intresserad just nu. Jag har sett att det finns flera andra böcker med liknande stuk och samma författare, bland annat en med dinousarier, Alvin älskar dinausarier. Jag måste köpa dem!
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-22 13:10:13

Ja det är bra böcker, hon är en bra författarinna!:) har både den om dinosaurier och Viktiga kartor:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela