Självklistrade fotoalbum eller fotobok?

Publicerad 2014-01-27 13:03:24 i


Nästan hela min samling.

Jag älskar att pyssla med foton, klippa klistra och sätta in minnen såsom lappar, biljetter och andra grejer i album.

 Eller, jag älskade. Nu är det mest ångestladdat för att det inte finns nog med tid, fotona blir bara fler och fler och bara att välja ut vilka som ska vara med i albumen tar 100 år. Dessutom har spiralen släppt på vissa album, så sidorna ramlar ut på vissa, trist! Och hur många album skulle det inte bli, 3 om året, vart ska jag göra av alla?  Jag funderar på om fotoböcker inte är lite smidigare. Då kanske det inte tar sådan tid att välja foton för då kan man ju ha med fler? Men böcker är ju inte lika personligt :(

Någon som använder sig av fotoböcker? Varifrån isåfall? 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2014-01-28 08:05:44

Jag använder såna som du men har tänkt samma tanke

Postat av: Cicci

Publicerad 2014-01-28 11:39:33

Jag har använt flera olika fotoböcker och tycker det blir jättebra. Man kan göra dem personliga med texter, bakgrunder och olia layouter.
Har använt myphotobook.se, japanfoto.se, fujifilm.se och tycker de är olika bra. Mitt tips är, ladda ner deras program och kolla vilket du gillar bäst!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela