Allt möjligt ..

Publicerad 2013-06-22 20:41:00 i

 
Dagens fundering:
Varför sover bebisar ibland hela dagarna, men vaknar alltid för att inte vilja ligga ensamma precis när mamman slår ner röven för att till exempel äta mat?

:)

Vi har varit på en liten semester, till kolmården. Jag tror Alvin tyckte det var skoj! Jag tyckte det iallafall. Delfinshowen var grym!! Bilder från det kommer. Sen. 

Tiden går så ruskigt fort. Snart är nog Vilmer med i 3 kilos klubben. Lagom till 8 veckor kanske? Vi ska försöka få mer saker gjorda, roliga saker. Dagarna går så fort och jag tycker inte vi gör något speciellt så vi måste börja fylla dem bättre! Med aktiviteter och nära & kära kanske. 

Idag har Sabina varit här iallafall! Vi tog en promenad hon och jag efter kaffet. Finns ingen som jag kan prata så mycket med, samtalsämnena tar liksom aldrig slut och efter vi gått kan vi stå kvar och prata hur länge som helst. 6,5 km gick vi idag. Måste börja gå regelbundet så jag kommer i mina byxor iallafall. Kan inte ha något som jag hade innan jag blev gravid med Vilmer. 8 veckors sjukhusvistelse med godis varje dag gjorde sitt med konditionen och musklerna (HAHA, vilka muskler?). 

Påminn mig att inte sluta efter ett par gången tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela