OBEHAGLIGA DRÖMMAR

Publicerad 2014-02-04 22:31:00 i

Jag har börjat drömma sjukt mycket och det jag drömde inatt var så verkligt, och sjukt.

Någon sköt mig i huvudet och jag hamnade i något slags "jag ser ljuset" tillstånd. Efter en lång stund bestämde jag mig iallafall för att kämpa och valde att leva. Jag hamnade i ett rum på ett sjukhus, kulan ramlade ur huvudet och jag bad sköterskan att få träffa en läkare för min hemska frossa, tillbaka fick jag en suck men jag fick träffa läkaren och då skrev han ut mig.

Jag ilskade mig säkert i 5 min när jag vaknat (eller vaknat och vaknat) för att Vilmer inte tänkte somna om och inte tänkte sluta att försöka dra mig i håret. Hallå, ser han inte att halva huvudet hänger löst? Inte okej tyckte jag.
Hallå?
Var det meningen att jag skulle förstå något av detta?
haha

Galet.

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2014-02-15 00:28:44

Hahaha du är konstig. <3 på ett bra sätt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela