Den eviga hemlängtan ..

Publicerad 2013-05-08 16:25:00 i


Åh, det är tungt nu. Väga, amma, väga, mata, pumpa, sova 1,5 timmar och sen samma visa igen. Min kropp och hjärna skriker efter sömn! Frågade om permission idag och de vill att han ska få i sig mer när han ammar innan de skickar hem oss, så det är bara att truga. Jag är så glad över att Vilmer mår bra, men jag längtar hem så himla mycket och saknar Alvin så det värker i hjärtat.  I helgen kan inte Patrik vara här heller, så det blir en lååång helg igen. Jag skäms lite över att jag klagar, det finns ju de som har det värre men fan jag ser liksom ingen ände på de här sjukhusvistelserna. Jag blir så avundsjuk på alla som lägger upp bilder på när de njuter ute i solen, fikar och äter god mat. Jag vill ju också! Mysa med bebis hemma, sova när jag vill (tills Vilmer blir hungrig iallafall) och bara vara. HEMMA.

Vilmer har iallafall börjat gå upp i vikt, han klarar av att hålla värmen själv och blodvärdet är iallafall inte sämre.

:)
 
 

Kommentarer

Postat av: Pilli

Publicerad 2013-05-08 20:32:20

Usch, din stackare! Det blev mycket sjukhus för dig/er! Vad skönt det kommer bli när allt är över! Visst finns det de som har det värre men du har väll haft tillräckligt med krångel....Klart du längtar hem till Alvin och vad han ska längta efter mamma också! Hoppas, hoppas för er skull att det går bra med amningen och att bi får komma hem snart! Tills dess får du väll göra ditt bästa för att stå ut! Ta hand om lillen! KraM!

Postat av: Carro

Publicerad 2013-05-08 21:05:09

Hoppas ni snart får komma hem!!!

Postat av: Cicci

Publicerad 2013-05-09 09:26:20

Vi kanske får ta oss till Örebro och kanske komma in och hälsa på dig i helgen! Även om Vilmer inte får ta emot besök kanske du är sugen på en fika tillsammans... ska se om det inte går att lösa!!
KRAMAR till er

Postat av: Lina K

Publicerad 2013-05-09 11:48:27

det är nog ingen som klandrar dig för din hemlängtan! jag skulle gå i taket om jag skulle behöva vistas på sjukhus så länge som du/ni gjort! skönt att läsa att det går framåt iallafall! :)
hoppas att det fortsätter så så att ni får komma hem snart! kramar

Postat av: Malan

Publicerad 2013-05-10 06:24:17

Ååå din stackare:( det finns alltid nån som har det lite värre. Men man får faktiskt gnälla och känna längtan till nått annat även fast man inte har det värst :) hoppas att ni får komma hem snart! Och Gud va söt han är eran lilla guldklimp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela