m å n d a g

Publicerad 2013-03-25 14:16:00 i

Åh! Jag vill hem och jag vill baka, laga mat och bara plocka med våra saker hemma! Nu har jag snart varit här i 3 veckor, i början så ställde jag in mig på att vara här tiden ut för att jag inte skulle bli besviken om det visade sig bli så. Nu kommer jag på mig själv med att räkna dagarna fram till vecka 32 men läkaren har ju faktiskt bara sagt att vi ska diskutera situationen då och att andra mammor alltid valt att stanna kvar även efter den veckan. Så, det kommer nog sluta med att jag blir besviken iallafall även om jag är så väl medveten om saken. Men man vill ju inte att det ska gå illa heller såklart! Det är ju inte bara för min skull jag gör det här, men man tycker ju ändå att det inte borde spela någon roll om jag sitter här och gör ingenting eller hemma (fast då är det ju avståndet hit som förstör förstås). 

Knäpp blir jag snart på att bara göra ingenting och att vänta och vänta ... 
Imorgon kommer iallafall Alvin och Patrik! Jag ska pussa ihjäl min lilla kille, det var över en vecka sen han var här hos mig nu så jag saknar ihjäl mig!! :(

Nu ska jag se om de kommer nån läkare och pratar med mig eller om jag väntat här flera timmar i onödan. Haha, nu tänker ni typ att "som om hon har något annat för sig" men jag tänkte faktiskt gå till apoteket och till cafeterian och köpa mig en smörgås ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-25 14:27:53

Tänker på dig hela tiden! Man önskar man kunde hjälpa dig!!

Postat av: Pilli

Publicerad 2013-03-25 18:14:18

Usch vilken tristess det måste vara att ligga där!! Man orkar ju inte läsa hela dagarna. Eller kolla på tv!! Tänk vad skönt närdet är över! När du och bebisen får komma hem!! Kram

Postat av: Cicci

Publicerad 2013-03-26 09:39:48

Finns det något vi kan göra? Fixa, trixa eller skicka upp? Långtråkigt kan vara det mest kreativa - eller hjärndödande tid som finns :(
Kramar

Svar: Vad goa ni är! Jag klarar mig en liten stund, ser ut som jag får flytta till en vän 2 km härifrån över påskhelgen! Så får vi se sen =)
ciss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela