inlägg från igår och idag

Publicerad 2013-03-26 12:05:49 i

Här sitter jag och gnäller om vad synd det är om mig för att jag är fast här .. Lite i onödan. För jag har fått permis både för att åka med och köpa cykel till Alvin och gå ut och äta med Patrik. Dessutom får jag ju såklart åka hem om jag vill, men det är ju inget att rekomendera riktig än. Skulle jag ändå trotsa och åka hem så är det kontroller måndagar, onsdagar och fredagar som gäller. Men nej, än är jag inte så knäpp på det här så att jag åker hem och riskerar lilla bebisen. Däremot så åker jag nog hem efter 32 veckor OM det nu finns goda chanser för bebisen att klara sig ända från Hällefors och hit om det skulle behövas och OM det fortfarande finns en bebis kvar i magen.

Ja, texten ovan skrev jag igår inte så långt efter inlägget innan, men jag fick annat för mig och var sen så trött så jag hade ingen lust att publicera det då. Men då gör jag det nu + att jag kompletterar  med uppdatering från idag.

Jag har fått flytta till ett flerpersonersrum efter nästan 3 veckor i samma. Började ju känna mig rätt hemma där (så hemma som det bara går iallafall). Jag som verkligen inte vill dela rum med någon :( Jag är själv än så länge men det dröjer nog inte innan jag får sällskap. Jag kan inte riktigt slappna av om jag ska bo i samma rum som någon jag inte känner. Blä. Läkaren såg väl desperationen i mina ögon och frågade om det var något jag ville säga till henne eller fråga henne om. Haha! Ja, de slutade ju med att det verkar som att jag får flytta till Norrgatan, 2 km bort (till Elin & Paresh) över påskhelgen iallafall. Det tackar vi för! 




Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela