Gnäll ..

Publicerad 2013-03-18 14:48:33 i

Åh! Idag har jag jättehemlängtan. Jag saknar Alvin och Patrik. Jag saknar yoghurt med müsli till frukost. Jag saknar att köra bil och jag saknar att handla mat. Massa annat också såklart :( BUHU. Förut har jag ju tänkt att klarar jag av att vara här till vecka 32 då klarar jag väl tiden ut också om det skulle vara så, men FAN det är jobbigt nu. Hoppas, hoppas verkligen att jag får chansen att åka hem efter vecka 32. Om nu risken är mindre för bebisen såklart, annars är det bara att bita ihop. Maten är om möjligt ännu sämre efter att jag blivit bortskämd med så mycket annan mat utifrån. Hade en baguette över från igår som snälla Sabina kom med som jag åt till lunch. Hoppas på att det finns något annat än färsmedaljonger och fisk och potatis i kylskåpet ikväll.

Om en stund tänkte jag ta mig en promenad till apoteket och köpa något att smörja mig med, hela min kropp vittrar sönder av den här torra luften. Köper nog en macka i cafeterian också i förebyggande (ifall maten är skit sen).

Liten 29+0 veckors bula.


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-18 19:29:45

STOR Kram!

Postat av: Lina K

Publicerad 2013-03-18 19:41:59

åh, jag förstår dig verkligen! fy så jobbigt! men du fixar det ska du se! håller tummarna att det blir bättre och att tiden går fortare så att du får komma hem snart! håll ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela