frukost - fjärde mars

Publicerad 2013-03-04 10:11:00 i


Mellanlandat hemma innan det är dags att röra sig mot nästa jobb. Vissa dagar är frukost verkligen jättegott och lätt bästa målet på hela dagen. Idag är en sådan dag.

 
Jag tycket hela tiden att tiden sniglar sig fram, med hosta från hell, trötthet och massa jobb. Men varje söndag när vi byter vecka (vecka 28 nu) så tycker jag att tiden bara springer iväg. Jag blir alldeles förvirrad. Det känns som om jag har gått runt bakom en rullgardin i flera månader! Sova, äta, jobba och sen om igen, knappt träffat några vänner heller. Men NU när det äntligen blivit lite ljusare ute så känns det som att någon dragit upp den där jädra rullgardinen och jag hoppas det förblir så. Imorgon ska vi äta frukost tillsammans med Frida & Lillie, och jag längtar redan!

Jag och Patrik tog en Karlskoga och Örebro tur i lördags, köpte bebiskläder (herregud vad fort man glömmer hur små de varit!) och bytte ut våran vardagsservis. Tänk vad så små saker kan göra en på lite bättre humör. Att tycka det är roligt att spendera pengar på såndant är nog dock en tjejgrej, eller?

Kommentarer

Postat av: Lina K

Publicerad 2013-03-04 13:43:00

åh, det finns inget bättre än att få gå lös i affärer & shoppa, all shopping! men jag är ganska duktig på att köpa koppar, fat och glas i alla olika varianter. finns ju så mycket fint! dock blir det nästan aldrig fulla serviser! men kul är det! :)

Postat av: Karin

Publicerad 2013-03-04 22:44:11

Här har jag missat, grattis va kul med ett syskon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela