En dag i taget ..

Publicerad 2013-03-10 08:21:00 i

 
 Igår kom mina fina killar och hälsade på, fy vad jag saknar dem hela tiden.
 
Jag kan väl inte påstå att det är full fart här, några få saker görs varje dag. Varannan morgon 07.30 kommer de och tar blodprov och jag får min antibiotika, sen får jag hämta frukost (jag som är lite folkskygg väntar tills det tunnar ut lite på folk) som nu. Därefter ska jag ringa på klockan så kommer de och gör en ctg kurva. Sen brukar jag duscha innan lunch och efter lunch brukar läkaren på ronden komma och prata lite. Idag ska jag få prata med en barnläkare som ska berätta om för tidigt födda barn. På kvällen sen är det ny kurva och antibiotika. Det är skönt att iallafall ha lite saker att rätta sig efter. 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-03-10 08:49:02

Fy jag tycker så synd om dig/er!! Får verkligen hoppas att bebisen kan stanna så länge som möjligt i magen! Ta hand om dig!

Svar: Tack Emelie! Jag hoppas också det, läkaren tycker jag har bra prognoser, hoppas på att det stämmer! :)
ciss

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-10 09:18:33

Tänker på dig och finns här!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela