2 veckor på USÖ idag.

Publicerad 2013-03-20 18:07:11 i

Gah, den här dagen har verkligen varit seg! Längtar verkligen hem på riktigt. Stundtals och bitvis så känns det helt okej att vara här, för bebisens skull såklart (kanske min egen också). Men ibland tar hemlängtan över ordentligt. Jag inbillar mig att det ska kännas bättre att ringa och prata med Alvin och Patrik men nja, det känns nästan värre faktiskt :( Alvin verkar inte glömma bort mig iallafall, så det behöver jag ju inte vara rädd för! :)

Roar mig med att surfa, titta på tv och läsa typ hela dagarna. Ibland tar jag en liten promenad ner till apoteket eller cafeterian och på fredag om Elin kommer med lunch så tänkte jag att vi skulle lyxa och fika där nere. Haha. 

Letar efter små små kläder, men det är jättedåligt utbud. Typ storlek 44. Oavsett när bebisen kommer så kommer den antagligen vara pytteliten (kommer inte gå längre än vecka 37). Den kommer nog inte behöva ha så mycket kläder att ha på sig och absolut inte om den kommer inom en snar framtid men man vill ju ändå ha litegrann? Lindex har ju en del i stl. 44 faktiskt, och jag tycker de är jättemjuka och de verkar sköna så där blir det väl några stycken iallafall. Vi har ju redan köpt där innan men i större storlek. Lundmyr har också litegrann men 179:- för en body i stl. 40? Nja.

_____

Imorgonkväll kommer Patrik iallafall och jag längtar! 
God mat har han med sig också och frukost till mig!! :D


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-21 07:28:42

Så svårt med kläder
Men tror du du behöver 44 verkligen?
50 kanske?
Har dom gjort någon viktuppskattning på va lillen kommer väga i v 37 om du inte får gå längre?

Men 40 tror jag absolut inte du kommer behöva


Svar: Har ju inget att jämföra med förutom Alvin och han vägde ju 3070 g efter 41 veckor, och hade stl. 50 i många veckor efter det. De gör en viktuppskattning varannan vecka så ingen vet ju förrän vi sett utvecklingen. Men kommer den före vecka 37 så tror ju iallafall JAG att den är mindre än stl 50 =)
ciss

Postat av: Julia

Publicerad 2013-03-22 14:51:52

Såg på members förut att de hade bodys i storlek 44 för typ 30-50 kr men vet inte om det finns kvar än. Har du kollat på blocket och tradera annars? Finns säkert en del klädpaket i storlek 44 där :)

Sökte lite och hittade det här bla :)
http://www.tradera.com/prematur-set-i-stl-44-auktion_341788_177954959
http://www.blocket.se/jonkoping/Prematur_kladpaket_stl_40_44_50_45900467.htm?ca=8&w=3

Svar: Vad gullig du är, det har jag inte ens tänkt på! =)
Members blir jag knäpp på, kan ALDRIG logga in, även om jag beställer nya lösenord så kan jag inte logga in, slutar alltid med att jag blir sur och ger upp, haha. =)
ciss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela