14 mars & inredning

Publicerad 2013-03-14 18:16:00 i

Godkvälll.

Jag har nyss blivit lämnad ensam. Elin har varit här ända sen lunch. Det är så himla skönt med sällskap och jag och Elin har alltid så kul tillsammans. Med sig hade hon kycklingsallad till lunch och jag hade kunnat äta ihjäl mig efter gårdagens svält, haha. Hon hade även med sig nya tvättade kläder till mig! Mina vänner är så fina som kommer med saker, mat och sällskap!  


Idag har det inte tagits några prover. Det har bara tagits en kurva och snart är det dags för kvällens andra kurva, temp och antibiotika. Sen får vi se om det är någon mat i kylen som duger att pilla i sig!

Jag och Elin har pratat om allt mellan himmel och jord idag nonstop. Inredning bland annat. Jag har ju planer på att byta ut lite möbler i vardagsrummet och de sakerna nedan står på önskelistan :).

 

Kommentarer

Postat av: Sara Wingsköld

Publicerad 2013-03-14 23:12:33

Vad skönt med lite sällskap! =)
Efter att jag fött Alfons var jag tvungen att va kvar i 2 dar, jag tyckte det kändes som en evighet då, nu inser jag att det va en fis i rymden. Förstår verkligen din hemlängtan. Kommer gärna förbi å håller dej sällskap nån dag. =) Ha det så bra du kan! Kramar

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-15 07:16:03

Skönt att du fått i dig lite mat nu =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela