11 Mars, måndag, 28+1.

Publicerad 2013-03-11 12:11:00 i

 
Liten 28+0 mage innehållande 1,1 kgs bebis.

 

Godmiddag! 
Här händer det inte mycket, men alla prover ser bra ut iallafall så jag är glad ändå även om det är s e g t. Jag har tvättat ur smörpaketet ur håret (helt sjukt vilket fett hår man får av att göra ingenting här). Mamma är på USÖ och får behandling idag så hon kommer upp en liten stund i em. 

Vi tecknade en gravidförsäkring fr.o.m. vecka 22 då jag haft blödningar och allmän oro den här graviditeten (med Alvin hade vi ingen). Så idag pratade jag med Trygghansa och de kommer att betala 200 kr per dag som jag ligger här och det är ju inte fy skam! En himla bra försäkring!

Nu ska jag gå och se i kylskåpet vad som bjuds till lunch idag.

Hej sålänge.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-12 15:55:01

Lika liten som vår Milia var!

Fin mage du har vännen! :)
Men hoppas den lilla stannar i magen ett tag till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela