21 februari

Publicerad 2013-02-21 08:42:25 i


Först tack för att ni tagit er tid att ge mig tips på vad jag ska göra med Alvin! 
Jag ska försöka ignorera småsakerna och markera ordentligt på de "större".
__


Känns som att vi bara går och väntar på sjukdomar här hemma. Största fasan är magsjukan, helt otroligt att vi inte åkt på den ännu (kommer jag få ångra att jag skrev detta nu?). Jag har iofs åkt på hostan från helvetet, men pratade med bästa sköterskan på VC som fixade hostmedecin direkt över telefon, tusen tack för det. Får dock vänta ända till 16.00 innan jag kan hämta den, men alltid något. Hoppas att alla bacillusker dör ut mycket snart så alla får vara friska, tycker så synd om alla som åker på allt skit och speciellt de små bebisarna!

Hej!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-02-22 08:06:27

Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela