Fönsterputs & Margarin

Publicerad 2012-06-18 21:07:00 i Allmänt

Hej och hå. Vi testar något nytt denna vecka .. Både jag och Patrik jobbar em, det blir lite klurigt men det går! :) Zandra har varit här och hjälpt till att putsa mina fönster på altanen! Fika bjöd hon på med. Haha, tusen tack, du är en ängel! Nu har jag bara de trekantiga rutorna längst upp kvar.

Kanske är jag knäpp, jag vet inte .. Jag smörjer in vårat golv med margarin. Vi har fått massor med repor efter den där jädra bobbycaren, läste någonstans att man skulle smörja repor med margarin? Men känner att jag snart måste torka bort det så det inte blir fettfläckar istället? Erfarenhet någon? :) Helt otroligt bra om det faktiskt fungerar.



Har även invigt mina kinaconverse idag. Cecilia har köpt med därifrån .. Himla sköna faktiskt, kändes rätt okej att chansa för typ 60 kr paret ;) aldrig ens provat några innan.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-06-19 19:01:52

Har aldrig hört det där med margarin men som du säger: Det är bra om det skulle fungera :)

Postat av: Cicci

Publicerad 2012-06-19 21:40:39

Margarin eller matolja, borde väl funka?



Jag är glad att Kinaconversen passade :)

Själv har jag numer Kina-Nike Air, Kina-handväska, Kina-softshell jacka mm inget kostade över 200kr :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela