Semesternjuter

Publicerad 2012-07-21 22:14:04 i

Äntligen! Det är ju såhär sommaren ska vara! Strålande solsken hela dagen .. Haha, men nu är Juli snart slut och hur många såna här dagar har vi fått, typ en, två eller??

Jaja, jag njuter av semestern iallafall, tiden bara rusar fram! Det blir inte många inlägg här .. Vi började med att åka till Lidköping och Marina & Robert. Vidare dagen därpå till Läckö slott! Vi kikade på Winnerbäck och hans gäng och jag är grymt imponerad! Det var mycket bättre än jag hade föreställt mig. Hem till Hällefors dagen efter och sen på lördagen så var det dags för Cecilias möhippa. Vi red islandshästar, spaade, åt grillat och sen fest på kvällen! Så vi drog till parken i SPÖREGN. Men det var skoj!


Usch, måste bli mycket bättre på att ta kort, har nästan inga kort, det är ju tragiskt ..
Här är ett par stycken iallafall.


Nu måste jag skiva kyckling inför morgondagens utflykt! 
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-07-22 19:59:34

Fina bilder dom du har i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela