Första dagen på semestern!

Publicerad 2012-07-09 12:59:47 i



Åhh! Äntligen semester, lite besviken på att solen inte kan visa sig, men skitsamma, jag är ju ledig! Har inga större planer för semestern, men några roliga saker hoppas jag att vi kommer hitta på! Ska neråt lite senare och lämna över mina banknycklar, först då är det riktig semester :) Ska gå till Helen på hemtrevnad och se om hon har kvar någon blåvinge (blomman på bild ovan). Jag köpte en till mamma på morsdag (den på bilden) och jag är så avundsjuk, den är så himla fin! Det var lite blommor i den när jag köpte den och efter det har den bara exploderat! 

Funderar på att åka ut till Susann och Larry och kolla på små jättesöta nykläckta kycklingar. Hoppas de är hemma! Jag tror Alvin skulle tycka det var jättekul! 


Dags att fixa sig då om man ska komma nån vart!
Ha en fin dag trots det trista vädret.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-07-10 10:54:36

Hoppas du hitta någon blomma och att ni fick se några kycklingar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela