energibrist

Publicerad 2012-07-10 12:09:51 i

Jag trodde man skulle bli pigg av semester! Men jag är sååå tröttttttttttttttt (lite piggare blev jag däremot när en "gammal" fin vän hörde av sig, du gjorde mig glad vännen!) Alvin är dock piggare än nånsin och går upp halv sex varje dag. Gah, jag som trodde han börjar sova längre äntligen men det varade bara ett par veckor tydligen. Det är massor jag behöver göra egentligen, ska försöka hinna göra dem innan vi åker till Lidköping imorgon iallafall. Men vafasen, tvätten torkar ju varken inne eller ute?



Igår var vi iallafall ut till Tallkullen, himla mysigt ställe om man räknar bort knotten. Fikade kaffe och annanaspaj och hängde i hönshuset, haha. Alvin var i himmelriket och satte sig till rätta därinne bland kycklingarna. Men han tyckte hönorna var skoj också. Väl hemma svängde vi förbi och plockade upp två pizzor sen vidare till Frida och var där i ett par timmar. Barnen hoppade studsmatta och badade så det var håll igång ända till kvällen.

Nu har jag tryckt i mig lite enegri i form av en bit kladdkaka. Hoppas att jag blir sockerspeedad!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-07-13 18:23:38

Tack å tack:) känns grymt skönt att det är över nu:) jaa det där "knäppet" har jag nog aldrig varit med om. Det var det skummaste som jag någonsin känt =/ Går inte o förklara:) haha men fränt o känna hur det känns när vattnet går... Det gick aldrig med Noah då var det bara värkar som satte igång:)
Mysigt med kycklingar. Vi har varit till Claes pappa han har oxå kycklingar men Noah var inte lika förtjust som Alvin:) haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela