vinröda & lila

Publicerad 2012-01-25 12:59:13 i Allmänt

Gaah! Jag har fastnat i en tröttgrop, jag blir tokig snart! Jag vill vara superpigg, vara överallt samtidigt och få massa gjort! Mirakelkur någon?

Idag ska jag jobba, det gör jag ju varje dag iofs, men jag ska jobba på ok. Imorgon också. Sen är jag ledig hela helgen! I måndags beställde jag ett par nya fårskinnstofflor till Alvin. Ett par vinröda trodde jag. Hehe, det stod lila i beställningslistan sen upptäckte jag men skitsamma tänkte jag för de såg ju röda ut, jättesnygga! =) Men de var faktisk lila, men han får behålla dem ändå för de var jättefina och visst kan väl en kille få ha lila?? =)


Från Heppo.se.


Och de lila. Lila och fina!

Kommentarer

Postat av: anette jansson

Publicerad 2012-01-25 23:00:58

Visst kan han ha lila.

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-01-27 13:57:11

Allt klär ju en skönhet ;-)

Postat av: Joohie

Publicerad 2012-01-29 16:52:22

Klart en kille kan ha lila! rosa o röd oxå=) beror ju på vad man själv tycker=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela