God fortsättning ♥

Publicerad 2012-01-05 11:07:17 i Allmänt

Hade jag haft förra årets bilder på den här datorn hade jag kanske gjort en tillbaka blick 2011, men det har jag inte så då har jag ingen lust :] Däremot så kommer 2012 bli minst lika bra!



Vi åker till Thailand i Mars.
Patrik fyller 30.
Jag kommer få gå på min bästa väns bröllop.
Vi ska inviga tåget från Hällefors till Göteborg i vår.
Fina C gifter sig och vi får gå på ett bröllop till.
Vi ska hälsa på nära & kära mer!
Alvin fyller två.

Självklart händer det säkert mycket mer men det är vad jag vet för stunden.
Hoppas innerligt att alla nära & kära får förbli friska och lyckliga såklart :)

Love.


Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2012-01-05 17:20:19

Va fin du är på den bilden, (det är du alltid men speciellt bra bild)

Jag är också glad att ni kommer på vårt bröllop, annars hade jag fan bytt datum IGEN =)



Postat av: Carro

Publicerad 2012-01-05 18:16:09

God Fortsättning till dig också! :)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-01-07 17:09:37

Vilket toppen år ni kommer få:)) Vad underbart

Med Thailand:) vi får nog vänta tills nästa år när bianca är lite större:)



God fortsättning:)



Postat av: Lotta

Publicerad 2012-01-09 20:29:57

Du har mycket skoj att se fram emot under året! Härligt! =) Vi ses på ett bröllop då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela