tjugonde januari.

Publicerad 2012-01-20 13:10:06 i Allmänt

Jag vill ha fleeeeeer timmar per dygn!
GAH


Alvin vill alltid att vi ska bygga med tågbanan. Han brukar delta ungefär tre minuter sen får man bygga själv. Ibland är det roligt faktiskt men det roliga varar typ 5 min tills han trampar igenom hela banan, lyfter av tåget och kastar iväg rälsen. Varför vill han alltid bygga med tågbanan? Jag fattar inte :)


den här äter jag nu, och den gjorde jag nyss,
sen hann jag inge mer .. Typ.



Iallafall. Sen ska jag iväg och jobba och efter det ska jag hem till Sarad, och fira Sabina och henne. Det blir kul även om det blir lite senare. Tänk att vi fyller 23 iår. Fast jag fyller ju om typ ett år. Haha.

Min önskan just nu idag är att alla skåp ska rensa sig själv.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela