Pannacotta

Publicerad 2012-01-23 12:04:24 i Allmänt

Jag sitter och mumsar på vaniljpannacotta som jag gjorde i lördags. Den blev lite för tjock men det går ner ändå (lite mindre gelatinblad nästa gång kanske?). Det fick bli ananas till idag för björnbären var slut. Som vanligt snurrar jag bara runt här hemma utan att få nånting gjort, vad har hänt med mig egentligen? gah! Jag har iallafall klickat hem ett par kuddar och en duk från hemtex rea. 30% på rea priset! Inte helt fel. Skynda fynda!

Vi måste göra något med vårat vardagsrum! Det behöver inte vara någonting drastiskt men något! Jag tycker att det är aptråkigt, Patrik har inte samma smak som mig så det kommer inte bli lätt. 

Jag börjar väl makeovern med att framkalla lite nya bilder till fotoväggen.
Bland annat de här;


Mina fina killar 


Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2012-01-23 15:05:40

Gaaahhhh va jag saknar dig!

Köpte till och med en inredningstidning idag som jag tänkte att jag kunde bolla lite ideer med!

Haha...

Postat av: Joohie

Publicerad 2012-01-23 15:21:07

Mmm..Pannacotta är nog det godaste som finns;) Lyckos dig!

Postat av: Jenna

Publicerad 2012-01-23 16:37:35

Hej:) Mira kom precis hem och hon berättade att hon vill leka med Alvin! :) ring eller skriv så kan vi bestämma nå till dom:)

Postat av: Pilli

Publicerad 2012-01-23 16:56:56

Men gubbar har så törr inredningsstil! De vill ha det mörkt och dystert med konstiga saker på väggarna och i taket (typ saker som möjligtvis en tonårskille skulle kunna ha) Dessutom tänker de inte praktiskt för de fattar inte att det är jobbigt att damma allt det mörka en gång om dagen =)

Postat av: Ciss

Publicerad 2012-01-23 21:18:24

Haha, men pilli! Alla möbler jag har är ju mörka och de har ju jag valt. Men jag har faktiskt tröttnat på att damma hela tiden och funderar på vitt istället ;)

__

Du är bäst Frida!

Postat av: Julia

Publicerad 2012-01-24 18:40:10

Jag gjorde också en vaniljpannacotta i helgen som blev för tjock. Var nästan som att tugga på ett sudd ;)

Postat av: Pilli

Publicerad 2012-01-24 20:31:25

Jag men de vill ha svarta väggar och svarta saker! Min iallafall! Jag vill aldrig mer ha en mörk möbel pga dammet =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela