nionde januari

Publicerad 2012-01-09 12:05:58 i Allmänt

Hjälper bullar och choklad mot allt?

Alvin har börjat vakna sent på kvällen och är ledsen länge och somnar inte om på flera timmar .. Förstår inte varför. Jobbigt för alla parter. Humören är alltså inte på topp på Svängstavägen idag. Blä! Hoppas att det vänder fort!

Jag skulle verkligen behöva hämta ett paket på OK men burr, det är ju jättekallt idag! Kanske går vi när Alvin vaknat om vi känner för det.

Senare i em ska jag iväg och klippa mig och det har nog aldrig varit såhär slitet så det ska bli sjukt skönt =) Hoppas på att det ändå ser rätt bra ut för jag vill ju boka färgtid också! Jag vill känna mig fin i håret! Trött på att det känns halvdant ..


Sötaste! Fastän han håller mamma och pappa vakna OFTA.
___

Nehe, jag går nog och lägger mig jag också. Sen är det dags att rycka upp sig!

Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2012-01-09 14:17:31

Bullar vet jag inte men choklad hjälper det mesta <3

Skit unge, du får ge igen när han blir äldre ;)

Postat av: Carro

Publicerad 2012-01-09 16:35:57

Fungerar inte att lägga honom senare på kvällen? Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-01-10 11:39:53

Sådär gör Noah oxå ibland men det är väldigt sällan nu men det händer. Han kanske drömmer mardrömmar eller nått?!

Måste bara tillägga att han är så jäkla lik Patrik så det är nästan skrämmande;)

Postat av: Ciss

Publicerad 2012-01-11 08:56:43

Jag ska ge igen när han blivit tonåring. Att ändra tiderna gör ingen skillnad, bara att vi får sova ännu mindre, tyvärr. Skönt Johanna att vi inte är helt ensamma iallafall! Och ja, han är kanske lik Patrik ;)

Postat av: Patrik

Publicerad 2012-01-11 19:53:42

Skrämmande? Är han lik mig är det ju lovande, att få bli lik sin stiliga far är ju inte fy skam ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela