funktion före skönhet

Publicerad 2012-01-12 11:48:37 i Allmänt

Jag valde de andra! Men det tog emot lite, men jag vill ju kunna använda dem till vad som helst. Om jag någon gång blir miljonär köper jag de andra också ;). Men jag hoppas väl att de passar iallafall för det var inget öppet köp eller bytesrätt på rean. Men tog den storleken jag skulle tagit på de andra för de har jag ju provat så det borde väl bli bra. De skulle komma om typ en vecka men då är det väl ingen snö kvar vad det ser ut som ..

Jag ska nog snart slänga ihop en kladdkaka, jag är så hemskt sugen på något. I lördags gjorde Cecilia en "sallad" på hackade apelsiner och passionsfrukt som vi hade till och det var SÅ GOTT. Men det får duga med grädde idag. Tidigare idag klädde jag av granen, Patrik får slänga ut den i em. Men det kändes lite tråkigt för den var så fin :) det kommer bli tomt utan den, ett tag iallafall.

Dags att sätta fart så jag hinner något innan Alvin vaknar, för sen ska jag till jobbet också! Hej!

Resten av julen får hänga kvar ett par dagar till ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela