femte januari

Publicerad 2012-01-05 10:42:28 i Allmänt

Jag är barnlös den här morgonen och det finns massor jag skulle behöva göra. Jag skulle tex kunna klä av granen, byta sängkläder, slänga i en maskin tvätt, gå en promenad eller dammsuga. Men jag har liksom ingen lust. Jag ska iallafall åka och städa banken klockan 13 när de stänger för då slipper jag göra det ikväll efter jag stängt på ok. Kvällarna blir så långa när jag städar efteråt.

Vi hade en jättebra nyårshelg med massa god mat. Men vi tog inte ett enda kort, typiskt oss. Så jävla tråkigt. Innan vi åkte till Lidköping stannade vi till i Örebro och tog en väldigt stressig runda på marieberg. Patrik bytte sina skoterhandskar han fick i julklapp och jag bytte ett par mjukisbyxor och köpte en jättefin klänning på rean som jag hade på mig på nyårsafton.


Hejdå granen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela