Bakdag

Publicerad 2012-01-29 13:47:56 i Allmänt

Jag bakar idag. Invigde mina nya vispskålar från lagerhaus (tre för 99:-) de var toppen! Änsålänge har jag bakat apelsin och choklad muffins, får se om jag hinner något mer innan Alvin kommer hem. Jag lämnade honom hos farmor & farfar när jag skulle iväg och städa banken förut, så nu fick han leka en stund där :) Patrik jobbar till 21.  

Igår var vi i Örebro en sväng. Marieberg och lek & bus. Det var väldigt otäckt i början tyckte Alvin med FULLT med barn och en massa liv, men han hade riktigt kul efter en stund =) Så det blir fler gånger!



Inte riktigt lika goda som fina.

Nu har jag inte tid att dricka kaffe längre, hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Sara Wingsköld

Publicerad 2012-02-02 22:00:25

Vad roligt med Lek & Bus, hör av er nästa gång så tar jag med pojkarna å möter er där... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela