Tjejkväll bland annat ..

Publicerad 2012-02-25 21:06:41 i Allmänt

Hastigt och lustigt igår blev det bestämt att jag skulle följa med Frida på tjejkväll i Loka. Jag ångrar det inte en sekund, den var jätteskönt att hänga i badhuset och bara njuta och babbla, äta räkmacka och dricka vin. Kände ju inte direkt många men jag hade skoj med Frida, Pilli och Zandra iallafall. Tack =) Superfint hade det blivit i badhuset, jag har sett lite bilder men man kan inte riktigt föreställa sig ändå. Mycket fint!

Misstänker att ingen vill bli upplagd med bild här, men Frida får ställa upp bara för att ett inlägg med bilder är roligare än ett utan =).


Kan hända att jag inte vaknade jättepigg efter tre timmar av en minst sagt bökig son. Han var överallt och ingenstans i sängen och skulle absolut inte sova. Men vi har tagit det lugnt idag, jag trodde vi skulle ha jättesegt men vi har vårstädat altanen och fikat ute i solen. Inne har vi (eller jag) städat ur diverse garderober och skåp, skönt när det blir mer plats men är inte klar på långa vägar än, sjukt vad mycket skit man (läs jag) sparar.

Hej!

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2012-02-26 16:46:12

Ser supernajs ut!! Härligt med tjejkväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela