Sista dagen själv & Melodifestival

Publicerad 2012-02-04 21:05:59 i Allmänt

Yey, imorgon kommer Patrik hem ifrån funäs igen, nu har jag tröttnat på att vara själv. Tänkte att det var bra att vara ensam för då skulle jag ju få massa vettigt gjort, men det har jag ju inte så det var ju helt onödigt. Knyckte hem Alvin igår efter jobbet eftersom jag varit ledig idag. Nu är han tillbaka på mossvägen med kusinerna och jag har tankat mig med pussar och kramar för imorgon jobbar jag hela dagen och när jag slutar är nog Patrik hemma också. Toppen. 

Kände att vi behövde lite luft idag så vi tog en uppfriskande promenad med Sabina på em. 

Melodifestivalen 2012. Loreen var ju grym. Dead by april var bra. Resten var ju bara skit =)  Sean banan var ju rätt oväntat och Torsten flink är ju bara mysko.

Mina FINA!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-04 21:24:07

Känner igen det där .... Hade massor som jag tänkt hinna med men det har liksom inte blivit gjort!



Och jag håller med om att Loreen var grym :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela