Pannkaka.

Publicerad 2012-02-23 08:41:23 i Allmänt

Häromdagen stekte jag pannkaka till lunch, det var gott. Det blir ju inte så ofta men det var ju faktiskt pannkakans dag och Patrik kom hem på lunch och åt också. Det händer ju inte så ofta. Jag tycker om dessa små "temadagarna", typ som våffeldagen, alla hjärtans dag och kanelbullens dag. Däremot kanske jag inte firar morotens eller ostens dag ;). Det äter man ju så ofta ändå. Men alla är vi olika. Jag pratade med en vän senaste igår som tyckte att alla sådana dagar är helt onödiga osv. Jag tycker bara det är lite piff i vardagen =)

Patrik har fått "nytt schema". Iallafall fram till Thailand. Han ska jobba hela helgerna men är däremot ledig de andra dagarna, måndag - fredag. Både bra och dåligt får jag ju säga. Vi kommer ju ses MYCKET mer och det är ju klart plus. Vi kommer antagligen hinna klart med Alvins rum ganska snart, också plus. Helgerna är ju heliga på något sätt men kvällarna finns ju kvar iallafall!

__
Det här inlägget skrev jag före lunch men glömde visst publicera det. Så då gör vi väl det nudå! =)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-25 08:46:44

Gud va länge sen jag gjorde pannkaka ....

Måste nog göra det till veckan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela