Lägesrapport.

Publicerad 2012-02-22 10:57:37 i Allmänt

Okej. Nu är det 19 dagar kvar tills vi åker till Thailand. Jag ser fram emot allt utom flygresan. Kan bli spännande med en 18 månaders. Är det förövrigt någon som inte kan tryckutjämna? Det kan inte jag, luften pyser ut i mina tårkanaler. Jag lovar att jag inte skojar!

Som vanligt har jag massor att göra men får ingenting gjort, jag påbörjar allting bara. Fast egentligen är det väl bara ilandsproblem. Finns ju värre saker att inte hinna med. Jag vill klistra in alla kort i albumen, sortera kläder, storstäda och börja packa. Packa vill jag mest göra för att liksom se lite vad som behövs införskaffas, lättare att komma på det nu än sen tänkte jag. 

Jag vet inte vilka solkrämer jag ska köpa, hur långt räcker en? Bör jag köpa flera + att jag ska vända på varenda krona bara för att jag är så jävla kass på att spara pengar, måste lära mig att börja spara i tid .. Patrik vill inte ha någon men det fattar jag väl att han kommer ha iallafall =) Ganska behagliga problem jag har att lösa ändå .. Haha.

Jag borde skriva lista. Listor is the shit. 
Allting bara snurrar i huvudet.

Eftersom blogginlägg utan bilder är himla tråkiga så bör jag ju lägga in en bild. Jag har inga bilder på den här datorn (för att den är ny) så det får bli två bilder från Danmark istället, det tog 5 min för mig att hitta dem på facebook så njut, haha. =)



Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-22 16:26:54

Kul med en uppdatering :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela