Typiskt mig ..

Publicerad 2012-04-14 17:56:10 i Allmänt

Det finns många tidstjuvar i min vardag ..

Varför sa jag så? Tänk om hon tycker jag är knäpp, eller varför sa jag någonting alls eller varför gjorde jag inte så? Eller varför gjorde jag så? 

Stängde jag av spisen? Ja .. Kollar så plattången är urdragen, kollar spisen igen, vattenkokarn, kaffebryggarn, är kylskåpet stängt? Var plattången urdragen? Måste kolla spisen igen, tänk om jag såg fel? Eller tänk om Alvin hunnit satt på den, är altandörren stängd, låste jag ytterdörren? .. Osv, osv.

Pinsamt faktiskt =)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-04-14 22:56:31

Jag tänker precis samma:)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-04-16 07:55:54

Haha! Du är knäpp (på ett bra sätt) Och det är därför vi älskar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela