Modevisning & Mässa

Publicerad 2012-04-27 16:12:35 i Allmänt


Ikväll ska jag vara med på modevisning, som hårmodell. Det känns jättejobbigt och roligt på samma gång, att synas är ju inte riktigt min grej .. Men ingen har ju tvingat mig, så det blir en utmaning iallafall! Jag tror att många känner likdant så jag är nog inte ensam. Jag är jättefin i håret som bästa Frida B fixat, och smink.

Håll tummarna för mig att jag inte är så nervös att jag skakar sönder! Haha



Mässa blir det nog trots allt imorgon. Jag börjar inte jobba förräns 14.00 och mässan börjar 10.00 så då kan jag ju vara där iallafall 2 timmar innan jag behöver tänka på att åka hemmåt. Patrik blir min mässdejt. =)



På kvällen åker Patrik och Alvin eventuellt till Lidköping så då blir jag själv. Eller så åker de på söndag och då jobbar jag ju ändå hela dagen.

__


Nu ska jag göra nytta och fortsätta skydda frisyren från diverse leksaker som bilbanor och innebandyklubbor ;)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-04-29 11:29:06

Det gicj ju galant på visningen,

du var jätte fin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela