Gnäll ..

Publicerad 2012-04-13 12:30:34 i Allmänt

Jag skulle vilja klona mig och vara på typ tre ställen samtidigt, eller på samma ställe fast göra olika saker. Ilandsproblem säkert. Men fan jag är så stressad. Jag skulle liksom vilja ha mer tid till de roliga sakerna iallafall.

Jaja .. Alvins rum går skit iallafall. Efter tapetseringen så var det bubblor i hela rummet så det är bara att riva ner och göra om. Stackars Alvin får aldrig eget rum och Patrik får aldrig göra något annat :(

Ska iväg om ett litet tag och jobba, sen jobbar jag söndag och sen är jag mer ledig, ser fram emot det. 

Roligare än såhär blir det inte idag! Hej så länge!


Gosig kille.


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-04-13 12:52:08

Hoppas det går bättre den här gången!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela