Den stora oturen

Publicerad 2012-04-24 11:04:34 i Allmänt

Jag är lite bitter .. Jag lyckas alltid missa alla roliga mässor pga av olika anledningar, mest jobb. Barnmässor, inredningsmässor och matmässor. Så gissa tre gånger vilken mässa som är i helgen, när jag jobbar både lördag och söndag. Jo! FORM Värmlands stora trädgårds och inredningsmässa! Och då har jag bytt bort min fredag mot lördag för en annan sak så jag skulle egentligen varit ledig på lördagen! SKIT! Varför är inte mässor oftare för?? Buhu :(

Nästa år ska jag gå på varenda mässa!



Nu ska jag sluta grina över det och sätta igång och plocka lite och fixa till ett ansikte för om en stund kommer Sandra & Sara på kaffe! Hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-04-26 14:51:52

Så typiskt!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-26 16:25:54

Jaa det är riktigt trist...=( Japp dagiset kommer försvinna helt..=( Nejdå har du sökt nått än eller?

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-27 15:29:24

Jaa usch jobbigt när dom små får lida sådär tycker ja=( om man inte vet vad som är fel riktigt..=(



Jaja då kanske dom hamnar på samma dagis sen då=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela