Ursäkta.

Publicerad 2011-09-19 13:37:37 i Allmänt

Jag är sjukt kass på att blogga och jag vet att ni väntar. Men alltså, jag har massa ursäkter hela tiden. Jag tänkte blogga förut men jag har rensat och förvällt en hel hink med kantareller, ätit lunch och fixat håret. Jag borde dammsuga badrumsmattan men den får väl vänta då ;). Jag är så uttråkad, även om jag gör massa saker, men de är ju t r å k i g a. Jag vill ha sällskap! Men snart vaknar ju Alvin



Sabina. Kaffe kanske?

Känner att jag måste dela med mig av något jag fick veta idag! Se upp när ni loggar in på eran internetbank. Det kan vara en fejk sida. Syns knappt. En tjej (och många andra såklart) har blivit blåst på nästan 10 000. Enda skillnaden på sidan var att det stod error på ett litet ställe.

Bättre än såhär blir det inte,
och ikväll ska jag färga håret.
Hej!

Kommentarer

Postat av: Zandra Eriksson

Publicerad 2011-09-19 14:33:24

Spännande med ny hårfärg!!!!

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-09-19 21:53:36

Jag och Lillie vill komma i morgon 8.30 och kolla in håret!

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-09-22 20:39:17

TAACK=) ja hon kom tillslut efter många om och men!=)KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela