Istället för ..

Publicerad 2011-09-26 13:35:17 i Allmänt

Istället för att följa ordningen på listan så skriver jag ett par rader här. Egentligen stod det på listan att jag skulle slänga i en tvättmaskin, men jag avvaktar med det för jag skulle vilja skicka med Alvins jeans som han har på sig och han sover nerbäddad och fastspänd så det blir svårt. Men här kan jag gott sitta en liten stund. Jag har städat bilen. Snabbstädat iallafall, men den ser ändå sjukt städad ut om man jämnför med innan, utsidan ser dock rent utsagt förjävlig ut! Jag har städat toan, bränt ny skiva till bilen, plockat leksaker och ätit lunch. Innan alltihopa åkte vi ner till rydellvägen för morgonkaffe och nu är det nog dags för ännu en kopp =)

Är det bara vi som har grymt skitigt i bilen? Varför inte städa innan det blir förjävligt. Man får ju skämmas =)




Här hade jag tänkt ladda upp en bild från September förr året, men i arkivet finns bara bilder på bara Alvin (och dem har ni sett tusen gånger redan) och något annat har jag tyvärr inte efter som allt är borta. Så ni får väl fantisera!

Nu vet ni iallafall vad jag gjort hitills idag ;)

KRAM

Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-09-26 14:57:56

Så jäkla skitig var den inte. lite grus och damm. Får en bild av Erik Petterssons 740 när du skrev så där! den var äcklig. =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-26 16:38:37

I vår finns det lite grus och gamla kvitton, inte så farligt. Men ändå känns det värre än så! Men det är lite småtrist att städa bilen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela