Grönt te.

Publicerad 2011-09-25 13:10:18 i Allmänt

Tar igen mig framför datorn efter att ha utfodrat matvraket Patrik och hans pappa =). Alvin sover middag. 

Jag tänkte att jag skulle beställa lite te, jag har absolut. inget. kvar. Knappt ett bottenskrap. Tänker att jag ska köpa när jag typ är i Örebro men jag glömmer alltid bort det. Det är så svårt att hitta en bra sida på nätet, jag tycker att alla gröna teer har blommor i sig, och det smakar parfym, fy!


När Alvin vaknar dröjer det nog inte innan Patrik är klar på övervåningen för idag. Vi kanske kan fika med någon då. Det vore trevligt. Det märks. Veckohandling står på schemat iallafall fastän det suger på en söndag.



Nu ska vi se om jag kan hitta något gott! Hej så länge.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-09-25 15:55:35

Säg till om du hittar någon bra sida! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela