friday

Publicerad 2011-09-02 20:29:38 i Allmänt

Hej där.

Nyss städat efter Alvin för femtonde gången idag =) Jag har verkligen inget liv, jag bara städar och städar. Fy bubblan vad jag är trött på det. Det går fan inte att inte stöka till. Sen att jag städar på jobbet kanske gör att det känns liite värre. Vad vet jag .. Idag har vi haft en snabbvisit av Frida & Lillielutten. 

Jag har sagt till mig själv efter varje gång jag handlat mat med barnvagn att jag aldrig mer ska göra det. Men vad gör jag? Jo, handlar med barnvagn såklart. Man känner sig grymt ivägen och det är fan ingen som flyttar på sig av artighet.

Nu ska jag vänta på Patrik, som vanligt ;) Sen plockar jag fram chips m. dipp och ser en film! Sen ska jag få sova heeeela natten! Fast det har han nog glömt att han lovat. Haha.


Imorgon åker vi till Åsen och kikar på liten Elvis! Det ska bli kul!

Nattis!


Goskille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela