friday!

Publicerad 2011-09-30 20:13:33 i Allmänt

Hej där. Jag är helt ensam. Äter chips och hänger tvätt. typ. 

Lite vettigt har jag allt fått gjort men verkligen långt ifrån allt som stod på listan för jag råkade åka till Frida och umgås ett par timmar. Patrik är i Karlstad med jobbet och Alvin sover hos farmor & farfar inatt. 

För en liten stund sen pratade jag med en saknad vän i telefon. Hon skulle ringa upp snart igen. Fan att man inte ses oftare. Åtta mil är väl typ en piss i havet?? Snart ses vi äntligen iallafall.


Såg den här på lindex! Hur fin är den inte?! Snälla geeee mig .. 















Jag tror att typ är mitt favorit ord nuförtiden ..
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-10-01 09:31:13

skit snygg och så du på något sätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela