Det rullar ..

Publicerad 2011-11-16 13:15:39 i Allmänt


Jag är tillbaka på Okq8at, med blandade känslor .. Lite pussel blir det, men det är bara få dagar så det är helt ok. På sistone har vi dejtat Frida & Lillie nästintill varje dag och jag kan nästan kalla det ett beroende. 

Jag har fått ny dammsugare och till alla er som har en gammal dammsugare, KÖP EN NY!
Jag kan starkt rekomendera en Ultra One =)

Alvin är inne på sin typ sjätte vecka med förkylning. När ska han få sova ordentligt??
Nu snart är Patrik klar med isoleringen på våning 2. Då sätter vi igång med Alvins rum. Verkligen på tiden!

I måndags var vi i Karlstad och Patrik fick göra det han viljat göra i tio år. Laseroperera ögonen! Helt otroligt vilka grejer det finns!



Nu ska jag hälla i mig kaffet och hänga tvätt innan Alvin vaknar! 
______________

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-16 14:06:37

Kul med ett inlägg från dig :) Trist med förkylningar verkligen...Mollie avslutade en penicillinkur för en vecka sen (det var på gränsen om det var bakterie eller virus och jag hade halsfluss så hon fick en kur i förebyggande syfte) och igår vaknade hon med snorig näsa. Skönt för Patrik! Måste bli en helt ny värld ;) Kul att fixa Alvins rum...tyckte det var sååå roligt att fixa Mollies :D Ha det fint!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-16 19:54:23

Äntligen en uppdatering! Har allt undrat vad du har sysslat med :)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-11-17 09:40:14

Hurra! Hoppas allt är bra med Patrik och ögonen... jag hade nog aldrig vågat! uuuh

Och lille skrutt-Alvin får väl sluta vara förkyld, inte lätt när man är liten! Snart ses vi, ser fram emot att få vara barnvakt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela