trettionde mars

Publicerad 2011-03-30 20:36:13 i Allmänt

Frida, här kommer kanske ett tråkigt inlägg =)

Det är onsdag! Nyss var det helg & snart är det helg igen. Min helg var toppen. Fredag em till lördag fm spenderade Alvin hos farmor & farfar. Fram tills de började riva deras kök. Jag & Patrik satt i härliga solen på trappen och drack kaffe på fm innan han stack och hjälpte till med köket och Alvin kom tillbaka. Senare fikade vi med Frida, Daniel & Lillie. Sen handlade jag & Frida mat tillsammans. Alltid roligare att göra det när man är två! Fast på slutet blev det bråttom då jag glömde en uppgift jag åttagit mig =) På söndagen skulle Patrik ut till silvergruvan och hjälpa en vän och då bestämde jag mig för att jag och Alvin skulle följa med. Där ute fick vi massa fika och så fick vi kika på söt liten (knappt två veckor gammal) bebis. Efter åkte jag direkt och jobbade sen när jag kom hem åt vi nån form av fläskkottlett i jättttegod marinad. Dock ska vi testa samma marinad med nötkött istället! Antagligen till helgen, då tar vi fram grillen.

Igår fikade vi hos Jessica. Det var skoj! Tack Jessica! & Maria, Sandra, Annso. 

Idag sken solen på max! Vi har varit inne och städat men gick en liten promenad såklart också. Letade efter en brevlåda utan att finna den =)


Idag.


Leker med pappa i lördags :)

Kommentarer

Postat av: Frida Eriksson

Publicerad 2011-03-31 00:33:32

Tack ciss! som jag längtat! <3

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2011-04-01 17:09:30

Tack själv för trevligt sällskap! Får vi göra om. Ha en trevlig helg. Kram

Postat av: jessica

Publicerad 2011-04-06 22:46:36

Söt kille (alvin) ;)

Väldigt lik dig i profil...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela