trettioförsta mars

Publicerad 2011-03-31 14:52:32 i Allmänt

H e j !

Idag har vi lekt med Frida & Lillie och Sandra & Elly. Det var trevligt. Synd att solen försvann! Annars hade vi gått en promenad. Min superlättväckta son vaknade när Lillie lekte med klossar och skulle absolut inte sova mer. Men när de gått slocknade han, och sover som en stock. Han vaknade inte som vanligt när jag plockade ur diskmaskinen. Så. Nu har jag iallafall fått lite gjort. Jag har vikt tvätten, Plockat ur & i diskmaskinen och plockat lite. 

När Patrik kommer hem ska vi äta något sen sticker jag och städar. Tänkte även att jag skulle in en sväng på apoteket sen till biblioteket och hämta boken Alvin fick när han föddes. Bättre sent än aldrig. Jag ska också köpa hårfärg, för det är inte så läcker att se tunnhårig ut =)


En annan dag.

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2011-04-03 14:34:54

Perfekt väder för att shoppa:) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela