tisdag.

Publicerad 2011-03-22 10:03:24 i Allmänt

Idag ska Alvin & jag bara ta det lugnt. Eller ja, Alvin iallafall. Hoppas på att han är frisk imorgon! Jag vill ju så gärna träffa Jessica och de andra nu. Det är på tiden! Jag tänkte jag skulle ringt vc idag eftersom Alvin hostat så. Men jag tyckte det var klart bättre och han hostade inte på typ en timme. Men nu har han börjat hosta, men tror inte det är som det varit ändå. Hoppas det har blivit bättre! Jag vill träffa folk!

Igår satte jag och Patrik in Alvins nya bilstol i bilen. Jag tyckte han satt lite som en hösäck (men han har ju lite svårt att slappna av också) haha. Iallafall så tyckte jag att babyskyddet blivit alldeles för litet, så det här kändes bättre. Så om någon är intresserad av ett akta graco babyskydd köpt 09 så hojta till.

Efter att vi satt in stolen så åkte jag till statoil och hängde med Frida en stund. Det var typ 1000 år sedan. Det gjorde jag måånga kvällar under sommaren vi var tjocka =)


Buskille i kökslåda =)


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-22 12:31:27

Gullig bild =)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-23 07:27:35

Så söt han är.. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela