skit

Publicerad 2011-03-02 20:21:24 i Allmänt

Jag har ont i huvudet. Jag hatar den här skiten. Jag är livrädd varje gång att det ska vara migrän. Men hoppas att de tabletter jag tagit hjälper, men verkar inte som det. Jag kanse fått något synfel? Kan man få migrän då? Tycker jag börjat se lite konstig, men inte suddigt .. Svårt att förklara.

Skitsamma ..

Alvin har fått sin första tand. Han är snorig & hostig, antar att det är tandens fel. Men han har börjat matvägra! Det är skitjobbigt, morgongröten äter han, men det är det enda han äter ordentligt. Han är inte tjurig eller så, men han bara snörper ihop munnen och vägrar öppna den. Jag har provat med mat, gröt & flaska. Det enda jag lyckats peta i han är lite fruktpure, och nu på kvällen åt han 50 ml ersättning innan han somnade för natten. Är det för att han är förkyld. Hjälp mig!

Och gud vilket roligt inlägg det här blev då!

Ska fortsätta titta på mästerkock nu istället.

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-03-02 20:34:38

Lilla hjärtat! <3 får hoppas att han blir frisk snart.

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-02 20:40:42

Hoppas ni blir friska båda två!!

Postat av: Carro!

Publicerad 2011-03-02 22:21:24

Hej hej!!

Han äter nog inte för att han har ont i munnen. BVC säger jämt att barn inte påverkas när dom ska få tänder men d e bara skit snack.. d vet man ju själv när visdomständerna vill upp.

Lowis blev förkyld och kunde få diarre när hon skulle få tänder. en gång fick hon 3 dagar feber i samband med tänderna.

Oro dig inte han äter när smärtan gått över eller när han blir hungrig. Håll bara koll så han får i sig vätska. ca 3 kissblöjor om dagen.



KRam Kram

Postat av: Frida

Publicerad 2011-03-03 00:36:16

Att matvägra är den första "trotsen", det är något han kan bestämma över själv! Han äter när han är hungrig ska du se och är han förkyld så är ju aptiten inte stor om man ser till sig själv så oroa dig inte!

krama på skrutten från oss.

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-03 09:00:48

Åhh nån som har samma problem som mig.

Noah e precis likadan men han har inte fått nåra tänder..=(

Han har en hemsk hosta o vägrar äta.

Hoppas båda blir bättre snart..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela