onsdag

Publicerad 2011-03-09 12:03:58 i Allmänt

Hej! Jag kom ihåg 6 månaders kontrollen! + till mig. Fast nästa vecka blir han ju 7 månader. Patrik kom från jobbet och var också med. Allt gick bara bra, Alvin väger 8035 gram och är 69 cm lång. Haha, han ville inte alls ha sin napp som läkaren erbjöd, han ville bara ha sin journal =) Och det fick han ju såklart, iallafall en liten stund.

Hans lilla powernap innan besöket räckte inte så han slocknade som en stock i bilen hem och han ligger fortfarande och sover. Jag har druckit kaffe & kikar på desperate housewives med ett halvt öga. Hoppas att jag fått mitt paket med schampo idag så jag kan tvätta håret! Har hållt på det ett par dagar så nu är det verkligen kris. Det ser nämligen förjävligt ut.

G r a t t i s till älskade lillsis som klarat körkortet idag! ♥

Alvin ville inte att vi skulle äta kvällsmat igår så jag gav honom en banan att pyssla med. Han skalade den faktiskt alldeles själv. Han har fortfarande banan i håret =)


Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-03-09 16:33:11

Fin han är "min" lilla kille <3 !! ;)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-09 17:28:45

Va söt han är ;)

Postat av: Cicci

Publicerad 2011-03-11 10:27:53

Vilken underbart härligt banankladdigt bustroll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela