Mulen måndag ..

Publicerad 2011-03-07 12:54:41 i Allmänt

Idag har jag storshoppat till mitt hår. Många produkter rikare men mycket pengar fattigare. Det är dyrt att ha hår, och det är inte stopp ännu, klippa mig måste jag göra också. Hoppas verkligen att det blir bra nu!

Sabina har varit här på kaffe också. Trevligt. Precis som vanligt =)

Helgen har varit jättebra! Vi har sett mycket av Patrik fastän han haft uttryckning & åkt skoter.

Jag har precis nattat min lille kille, han hade gärna fått stanna uppe och mysa för min del, men det är nog lika bra att hålla på nattistiden på ett ungefär. Mitt lilla älskade hjärta ♥


Nu ska jag kika om det finns något gott att tugga på. Men man måste inte tugga på något gott varje dag va? Det har ju jag trott .. Iallafall, nu börjar familjen annorlunda. Sen ska jag se på en unge i minuten. Tycker väl att de kunde kommit på ett gulligare namn kanske ..


Min badkille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ciss

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela